Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Απλά για να ξέρεις...



Άλλη μια συνηθισμένη μέρα για μένα 
ΤΩΡΑ το Βλέπω ΣΑΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ 
σαν την αύρα που φυσάει πάνω από τον θάνατο 
σέρνεται αργά πάνω στο σώμα μου
γι'αυτ'ην την τελευταία μέρα που ζω.
ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ
δεν θέλω να ξαναγελάσω
Ποτέ δεν μοιράστηκα το γέλιο μου
ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ
δεν θέλω να ξανακλάψω
τα δάκρυα μου δεν φάνηκαν μέσα στη βροχή
εδω που βρισκόμαστε .
Σήμερα θα είναι η τελευταία μέρα μου
αλλά, δεν ανησυχώ
ταξιδεύω στη χώρα της ανακούφισης 
θα φυγω με αυτό το χαμόγελο
για να δεις οτι δεν σε κατηγορώ
Σέρνεται ανατριχιαστικά πάνω στο κορμί μου 
σήμερα είναι η τελευταία μου μέρα 
ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ
δεν θα ξαναγαπήσωη αγάπη ήταν μάταιη
ΟΜΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ
δεν θέλω να ξανανιώσω 
τα αισθήματα μου δεν άγγιξαν κανέναν
κι ότι αγάπη έδωσαήταν
ΤΙΠΟΤΑ.


Cultured Pearls - Just To Let You Know

****************************************

Δεν υπάρχουν σχόλια: