Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Περπάτα στο πλάι μου και ας κουτσαίνεις...


Περπάτα στο πλάι μου και ας κουτσαίνεις... 



....μπορώ να περπατήσω λίγο πιο αργά...

- Κοίταξέ με και ας έχεις στραβισμό... στα 

μάτια σου βλέπω τον εαυτό μου.

- Χαμογέλασέ μου και ας είναι τα δόντια σου 

στραβά... μ' αρέσει να βλέπω το χαμόγελό 

σου, να σε βλέπω χαρούμενο.

- Άγγιξέ με και ας είναι τα δάκτυλά σου 

ατροφικά... το χέρι σου είναι πάντα ζεστό.

- Μίλησέ μου και ας ψευδίζεις... τα λόγια σου 

στάζουν μέλι.
- Κάθισε δίπλα μου και ας είσαι άσχημος... 

έχω περισσότερη ασχήμια πάνω μου απο 

εσένα.
- Αγκάλιασέ με κι άς έχεις χάσει το ένα σου 

χέρι... ο πόνος έχει φύγει πια..

- Γράψε κάτι για εμένα... κι ας είσαι 

ανορθόγραφος.
..
- Άνοιξε την καρδιά σου κι ας είναι χρόνια 

τώρα παγωμένη... δείξε μου αυτό που έχεις 

μέσα σου.......
Ο δρόμος της αγάπης λένε είναι μονόδρομος...

Εγώ όμως θα πω πως όταν απλώσεις το χέρι 

σίγουρα κάποιος δίπλα θα στο πιάσει και θα 

το κρατήσει σφιχτά..
.ΠΟΣΟ ΓΛΥΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ... 

ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΤΑΝ 


ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ 

..
Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ...ΔΕΝ 

ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ...ΜΟΝΟ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ

ΑΠΛΟΧΕΡΑ....!!!


★♪♥♪★

Όταν έχω εσένα Κραουνάκης - Λαζόπουλος ★♪♥♪★




★♪♥♪★

Όταν έχω εσένα

μπορώ να ονειρεύομαι ξανά
ανοίγω μες στη θάλασσα πανιά
και πιάνω μες τα χέρια μου 
τον κόσμο να τον φτιάξω

★♪♥♪★


Όταν έχω εσένα
μπορώ να μη βυθίζομαι αργά
τα βράδια που πληγώνεται η καρδιά
και πιάνω το μαχαίρι 
το σκοτάδι να χαράξω

★♪♥♪★


Κάνε ένα βήμα
να κάνω το επόμενο 
αίμα μου και σχήμα
λόγος και ψυχή στο συμφραζόμενο

★♪♥♪★


Όταν έχω εσένα
νιώθω σαν παιδί, έχω έναν άνθρωπο
μη φοβού κανένα
Εσύ κι εγώ στον κόσμο 
τον απάνθρωπο

★♪♥♪★


Εσύ κι εγώ
Όταν έχω εσένα
μπορώ να βάψω με ασήμι τη σκουριά
μπορώ να κοιμηθώ με σιγουριά
να πιάσω με τα χέρια μου
τους δράκους να σκοτώσω

★♪♥♪★


Όταν έχω εσένα
αντέχω, πάω δίπλα στον γκρεμό
το ξέρω, έχω ένα χέρι να πιαστώ
κοντά μου έναν άνθρωπο 
τα χρόνια μου να ενώσω

★♪♥♪★


                        

5 σχόλια:

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πόση δύναμη παίρνει το ακούμπα στο πλάι μου κι ας κουτσαίνεις όσο παιρνούν τα χρόνια.
Τότε η αγάπη μεστώνει, ωριμάζει και είναι τεράστια η ανάγκη του ενός για τον άλλον.

Λιακάδα ☼ είπε...

Θα διορθώσω: Πόσο υπέροχο να σ'αγαπούν ... ΑΛΗΘΙΝΑ!...
Γιατί από λόγια χορτάσαμε καλή μου... εκτός κι αν η αγάπη είναι με ημερομηνία λήξης...
Φιλάκια!

ελα παρε με καρδια μου είπε...

καλησπερα Φλωρα ...ναι ετσι ειναι να ξερεις να αγαπας !! σε ευχαρσιτω για το σχολιο σου .

ελα παρε με καρδια μου είπε...

φιλια Λιακαδα ! να σε αγαπουν ειναι υπεροχο!! φαντασου να αγαπας εσυ αληθινα κ να το ξερουν κ που το δειχνεις κ που το λες ολα χρειαζονται !! σε ευχαριστω πολυ !!!

akrat είπε...

καλημέρα

σπουδαία ανάρτηση

το θέμα είναι να είναι εκ του περισσεύματος...