Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Καλημέρα ..Βροχερή ...''εξαγνυσμός''....

Β ρ ο χ ή   μου, 





Καλημέραααααααα ,



αγαπημένο μου blog οι μέρες του χειμώνα είναι οι αγαπημένες μου .


Βρέχει σήμερα ...και καλύτερη μέρα για μένα δεν υπάρχει ...
Λίγο θέλω να προ-φασιστώ κάποια δικαιολογία και να την "κάνω" από το γραφείο..


Να βγω έξω στη βροχή ..και να νιώσω τις σταγόνες της βροχής στο πρόσωπό μου ...το πιο αγνό άγγιγμα (μετά των παιδιών μου ....!!!)..kaι ξέρω και την απάντηση βαθιά μέσα μου ..γιατί μου αρέσει η βροχή ..επειδή τα δάκρυα γίνονται ΕΝΑ με τις σταγόνες της ...και αφήνει "σημάδια" ..περνάς απαρατήρητος-η ...για τους άλλους!!!


Η αναζωογόνηση που υφίσταμαι ψυχικά είναι απερίγραπτη...η ηρεμία με κυριεύει και δια μαγείας καθαρίζει το μυαλό μου από αρνητικές σκέψεις και αυθυποβολές πάσης φύσεως !!!Μαγικη στιγμή 

Τώρα θυμήθηκα τα φοιτητικά χρόνια... υπήρχαν πάμπολες φορές  που φευγαμε όλο το παρεάκι μαζί με τα πόδια από περιοχή Ζωγράφου και καταλήγαμε μέσα στη βροχή να περπατάμε στα στενά της Πλάκας σταθμεύοντας στα γραφικά καφενεδάκια και πίνοντας ελληνικό καφέ ..ααα ήταν αρχή μας σε αυτά τα στέκια μόνο σαν "γραφικοί" και Ελληνάκια ...(μου λείπεται φιλαράκια..Παναγιώτη, Βρασίδα, Αιμιλία, Τερέζα ...) 


και μετά τη βροχή .. έρχεται το Ουράνιο Τόξο !!!

καλημέρααααααααααααα !!






Κοιτάζω τη βροχή, βροχή μου


Κοιτάζω τη βροχή και κλαίω

και τάζω στο Θεό για να 'ρθεις
μεγάλα λόγια εγώ δε λέω
αλλά φοβάμαι μη μου πάθεις. 

Κοιτάζω τη βροχή, βροχή μου
ίδια τα μάτια σου καλή μου 
κι όπως κυλά στα πεζοδρόμια
γυρνάει ο νους σε ονειροδρόμια.

Κοιτάζω τη βροχή και νιώθω
πως στη ψυχή μου μέσα τρέχει
εγώ δεν έχω άλλο πόθο 
απ'το να 'ρθεις τώρα που βρέχει.

Στίχοι: Γιώργος Λεκάκης

Μουσική: Θοδωρής Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: 
Οπισθοδρομικοί




Δεν υπάρχουν σχόλια: